Erhvervstelefoni

Uanset størrelsesordenen på jeres virksomhed er valg af teleløsning en vigtig kommunikations- og servicekanal for både dine medarbejdere og kunder. Den rigtige teleløsning skaber et fælles kommunikationsnetværk, som binder alle medarbejdere sammen - uanset om de sidder på kontor eller arbejder hjemmefra. Når der arbejdes ude af huset er vores mobilløsning, med dertilhørende app, den mest optimale løsning. I app´en vil I have adgang til mange af de samme funktioner, som I er vant til fra vores softphone løsning. Nøgleordene er fleksibilitet og funktionalitet.

Mobilløsning

Hvis du og dine medarbejdere oftere er på farten end på kontoret, kan I med fordel konvertere til en ren mobilløsning. Det giver mere frihed og fleksibilitet for dine medarbejdere og ofte vil der opleves mærkbare økonomiske besparelser for virksomheden. Vi tilbyder mobilløsninger både med og uden binding; alt efter hvilken løsning, der bedst lever op til dit budget og behov for funktioner.
Fleksibiliteten, i en ren mobilløsning for virksomheden, viser sig bl.a. i, at dine medarbejdere kan nøjes med kun én mobiltelefon til både arbejde og privat. I mobilapp´en kan indstillingerne tilpasses efter den enkelte medarbejders arbejdstid. På denne måde vises arbejdsnummeret kun i arbejdstiden og privat- nummeret vises, når medarbejderen har fri.
Der er altid fuldt overblik over telefonkøerne i din afdeling, enkel videre- stilling mellem kollegaer og nem aflytning af telefonsvarer mm. Der kan laves egne speaks, så kunder og samarbejdspartnere altid får en god oplevelse – selv når opkaldet ikke kan besvares.
Ren mobil ikon Navy blå og orange

Med IP-telefoni får I en meget funktionel løsning, hvor I har fuld kontrol og styring over en masse forskellige indstillinger. I kan f.eks. styre åbne/lukke tider, melde jer til og fra på køer, oprette vagttelefoner til udenfor åbningstid, nem omstilling mellem kollegaer mm. Derudover har I adgang til den fulde statistik og forbrug over alle kald. Det betyder, at I kan planlægge jeres dag, efter hvor travlt der er. Skulle det blive nødvendigt, kan alle køer nemt til- eller frakobles flere kollegaer.

IP-telefoni med bordtelefon

IP-telefoni er markedets foretrukne teleløsning til virksomheder i alle størrelser. Al samtale ind og ud af virksomheden foregår klart, tydeligt og stabilt via internettet – og endda med betydeligt reducerede takster i forhold til f.eks. fastnetløsninger.
Mange forbinder IP-telefoni med brugen af bordtelefoner, eller foretrækker at have en fysisk telefon stående på skrivebordet. Vi har et stort udvalg af bordtelefoner fra Yealink, som er meget brugervenlige og hurtige at betjene.

Softphone – telefoni via din browser

Udover muligheden for en fysisk telefon, har du også altid adgang til din IP-løsning via en softphone. Din softphone logger du på via din browser. Herfra har du adgang til din fulde telefoniløsning; køer, omstilling, kollegaoversigt og meget mere. Du kan modtage/foretage opkald, præcis som på din bordtelefon.
Da softphonen fungerer via din browser, har du altid adgang til den, så længe du har forbindelse til internettet. Hvis du er på kundebesøg eller arbejder hjemmefra, har kollegaer eller kunder stadig mulighed for at komme i kontakt med dig.
Du bestemmer selv, om du vil benytte dig af IP-telefoni fra din mobil, en bordtelefon, softphone eller en kombination. Vi har løsninger både med og uden binding – og vi glæder os til at guide dig i valget af din nye teleløsning.

Opstarts proces

Når din virksomhed skal skifte til en ny teleløsning varetager vores team langt de fleste opgaver og guider dig og dine kollegaer godt igennem processen. Processen består af 5 faser:
Vi sammensætter et fast team, ud fra jeres type virksomhed og behov, som skal varetage processen og implementeringen af jeres nye løsning fra start til slut. Sammen med jer laver vi kravspecifikation klar og laver en plan for undervisning, opstart og opfølgning.
Vi kommer på besøg i jeres virksomhed (eller mødes virtuelt på Teams). Selve formødet er grundlaget for vores videre arbejde. Her indsamler vi nødvendige oplysninger, for bl.a. at kunne designe jeres kaldsflows, målrette undervisningen til jeres brugere og finde ud af hvilket udstyr, I ønsker mm.
Denne fase er den mest omfattende. Internt hos C-SOLUTION, går vi igang med at sikre, at jeres netværk er klar til IP-telefoni, opbygger jeres kaldsflows og opretter jeres brugere. Vi sørger for, at der bliver afsendt sim-kort, bestilt telefoner, lavet standard-profiler og meget, meget mere. I denne fase sørger vi også for at briefe det team, som kommer ud til jer på opstarts-dagen. Dette sikrer, at alle ved, hvad der skal ske og er godt forberedte til at hjælpe jer i gang.
Jeres nye sim-kort og telefonnumre frigives natten før aktivering. Det sikrer, at jeres telefoner og udstyr virker, når I møder ind om morgenen. Der står vores opstarts-team også klar, til at hjælpe jeres brugere i gang og for at sikre, at alt forløber som forventet. Ofte er aktiveringen succesfuld og forløber uden komplikationer. Omfanget og forløbet af opstartsdagen afhænger af, hvor mange brugere og geografiske lokationer, der er tale om.
Vores supportteam overvåger aktiveringen tæt de første dage og justerer efter behov. Projektlederen afslutter først projektet, når alt fungerer som forventet. Vores supportteam står herefter klar til at hjælpe ved diverse spørgsmål alle ugens dage.
Processen vil altid variere fra virksomhed til virksomhed, alt efter hvor omfattende løsningen er. Består din virksomhed af flere afdelinger, måske endda i flere lande, så vil processen strække sig over længere tid. Har du derimod en lille virksomhed med 10 ansatte, så vil processen typisk være en del kortere. Vores team gør alt klar i kulissen og ruller det ud efter den aftalte tidsplan. Teamet sikrer, at alt fungerer, når de forlader din virksomhed igen på opstartsdagen.

Vil du høre mere?