Internationale Teleløsninger

Har din virksomhed én eller flere udenlandske afdelinger, kan du med fordel få en samlet teleløsning hos C-SOLUTION. Vi kobler alle afdelingerne sammen i ét fælles system, hvor alle medarbejdere har de samme muligheder og funktioner - uanset om de sidder på forskellige lokationer i Europa eller på den anden side af jorden. Vi sørger for det hele, lige fra oprettelse til opsætning. Vi hjælper alle i gang og står selvfølgelig til rådighed for løbende support efterfølgende.

Saml hele virksomheden i én teleløsning

Når alle virksomhedens afdelinger, nationale som internationale, samles i én fælles teleløsning, optimeres den interne og eksterne kommunikation betydeligt i hele virksomheden. Derudover giver det også økonomiske fordele og et langt bedre overblik.
I vælger selv, om I ønsker at bruge fysiske bordtelefoner, softphones eller mobil – eller alle enheder – i jeres internationale teleløsning. Alle medarbejdere, uanset afdeling og land, vil være samlet og tilgængelige i det utrolig brugervenlige dashboard, som kan tilgås fra både browser og på mobil. I dashboardet er der et hav af funktioner og muligheder, som f.eks. nem omstilling, telefonkøer, profiler, telefonsvarerbeskeder og meget meget mere.
Vi sørger for oprettelse af både de danske og internationale hovednumre – og naturligvis den nødvendige dokumentation hertil. Vi hjælper også med opsætning af hele systemet, så indgående kald går til den rigtige kø, eller medarbejder, med speaks på det pågældende lands sprog. Det brugervenlige dashboard kan sættes op præcis, som virksomheden eller den enkelte medarbejder ønsker det.
internationale teleløsninger ikon navyblå og orange verdenkort

Vi leverer alt det fysiske hardware, der skal bruges til jeres nye teleløsning og vores dygtige telefoni-eksperter sørger for at sætte løsningen op for alle afdelinger, både de nationale og internationale. Vi giver jer grundig undervisning i det nye system, så alle er trygge ved de mange muligheder og alle de nye funktioner.

opstartsproces ved C-SOLUTION stor ikon

Opsætning og kurser – fysisk eller virtuelt

Ved opstart af udenlandske afdelinger, er vi ofte fysisk til stede på selve opstartsdagen og nogle dage optil. Det gør vi for at sikre, at alt fysisk udstyr er koblet ordentlig til og for at være til stede, hvis dine kollegaer har spørgsmål eller brug for hjælp.

Det sker, en sjælden gang imellem, at det ikke er muligt for os at være fysisk til stede til opsætningen af de udenlandske afdelinger. Her vil vi i stedet for, have en tæt dialog med en ansvarlig kontaktperson, og dine udenlandske kollegaer, over telefon eller virtuelt med Microsoft Teams.

Brugerkursus, i jeres nye internationale teleløsning, kan ligeledes foregå virtuelt med Microsoft Teams. Her kan vi have en tæt dialog og samtidig vise alle funktionerne ved en virtuel gennemgang af mobilapp, bordtelefon og softphone.

Vil du høre mere?