Professionelle Speaks

Det betyder meget for et evt. salg, hvordan kunden mødes i telefonen, når de ringer til din virksomhed. Mødes kunden af en endeløs ringen, vil vedkommende højst sandsynligt lægge på og henvende sig til anden side og et evt. salg er gået tabt.

Bydes kunden derimod velkommen af en veltilrettelagt og professionel speak, som guider vedkommende igennem et overskueligt køsystem, er sandsynligheden langt højere for at kunden bliver hængende. Ventetiden i telefonkøen kan udnyttes fornuftigt med speaks, der informerer om åbningstider, helligdage, særlige services eller aktuelle kampagnetilbud.

Byd dine kunder velkommen

Med C-SOLUTION får du adgang til en stor database med mange professionelle speakere. Du kan lytte til de forskellige stemmer, inden du beslutter dig og du bestemmer selv hvilken speaker, der passer bedst til din virksomhed. Har du afdelinger i flere lande, er det nogle gange muligt at finde en speaker, som kan klare speaks på samtlige sprog. Derved skabes der en ensartet lyd for alle afdelinger.
Det eneste du skal, er at beslutte dig for, hvad din speak skal indeholde. Din valgte speaker vil herefter indtale din speak og du modtager en professionelt produceret lydfil, der er lige til at gemme og uploade til dit telesystem.
Du kan lave dig et lager af nyttige speaks, som du løbende kan variere og skifte imellem – f.eks. op til højtider eller ved promovering af nye produkter, events eller funktioner. Opstår der behov for et nyt speak, kan du altid se på din bestilling hvilken speaker, du brugte sidst.
Kontakt os og vi hjælper dig igang, eller klik dig videre herunder, for at få adgang til vores database af professionelle speakere.
speaks efter dien ønsker ikon navyblå og orange

Du har selvfølgelig også mulighed for at indtale dine speaks selv, så dine kunder mødes af samme stemme i telefonen, som når de møder dig personligt. Har du spørgsmål eller brug for hjælp til at komme i gang med indtalingerne, er du velkommen til at kontakte os. Hvis du har mod på at klare det hele selv, har vi samlet et par nyttige tips herunder.

Speak ikon

Indtal dine egne speaks

Hvad dine kunder bliver mødt af, når de ringer til dig, eller din virksomged, kan være afgørende for det indtryk, de får af din virksomhed. Et ordentlig velkomst-speak og telefonsvarer giver din kunde et rigtigt godt førstehåndsindtryk. Det er derfor også værd at bruge lidt tid på.
Udover at bruge speaks til at byde dine kunder velkommen, informere om åbningstider osv., er det også en oplagt mulighed at lave målrettet markedsføring. Du kan med fordel bruge ventetiden til at informere din kunde om nye produkter, kommende events eller hvor de kan finde hjælp på hjemmesiden.
Hvis du vælger selv at indtale dine speaks, så får du her et par gode tips:
Mini-manuskript: Sørg for at lave et mini-manuskript fra start, så du ved hvad du skal sige – og i hvilken rækkefølge.
Stilhed: Sæt dig et sted hvor der er helt stille og uden baggrundsstøj. Mikrofonen på din egen telefon er oftest i fin kvalitet til at lave indtalingen.
Lyt dit speak igennem: Nogle gange er det nødvendigt med et par forsøg for at ramme rigtigt. Øvelse gør mester.
Når du er tilfreds med dit speak, gemmer du blot din fil og uploader den til dit telesystem og så er den i brug.

Vil du høre mere?