Internationale Teleløsninger

Har du kollegaer i andre lande, som skal være en del af jeres samlede teleløsning?


Eller ønsker du blot at have udenlandske hovednumre, som virker mere trygt og professionelt for dine internationale kunder og samarbejdspartnere?


Så har vi god erfaring med oprettelse og drift af både fastnet- og mobilnumre.


Kontakt os for mere information.

Internationale teleløsninger

Internationale teleløsninger

Udenlandske afdelinger
Hvis din virksomhed har en eller flere udenlandske afdelinger, som du ønsker at få koblet på jeres teleløsning, så hjælper vi gerne med den opgave.


Vi kan hjælpe med oprettelse af internationale hovednumre, den nødvendige dokumentation bag og selve opsætningen af jeres løsning.


Du får også hjælp med opsætning af de internationale kald, så de altid går til den rigtige kø eller medarbejder med korrekte speaks på landets sprog. På den måde sikrer du, at bruger-/kundeoplevelsen altid er i top og ens, uanset hvilken af din virksomheds nationale eller internationale afdelinger, der bliver ringet til.


Saml hele virksomheden i én teleløsning
Mange danske virksomheder, med udenlandske afdelinger eller søsterselskaber, ønsker at få knyttet alle afdelinger på samme teleløsning. Ved at samle hele virksomheden i samme teleløsning, binder man virksomheden sammen og gør kommunikationen endnu mere nem og nær, eftersom alle har samme funktioner og alle kollegaer er nemt tilgængelige i systemet.


Bedre økonomi og større overblik
Det giver ikke alene mening at optimere jeres interne/eksterne kommunikation i hele virksomheden, det giver dig også økonomiske fordele og bedre overblik.


Ved at samle virksomheden i én stor teleløsning, er det pludselig også nemmere hvis du skal have koblet et nyt nummer eller medarbejder på i løsningen. For uanset om medarbejderen sidder i afdelingen i Padborg elle Peru, så er det altid os du skal ringe til – og vi kender din teleløsning. Du kan altså styre jeres telefoni centralt og ensrette jeres interne og eksterne kommunikation.


Opsætning og kurser – fysisk og virtuelt
Vi sørger altid for at sætte hele løsningen op for din virksomhed og give jer grundig undervisning i det nye system, så alle er trygge ved funktioner og system.


Ved opstart af udenlandske afdelinger er vi ofte fysisk til stede på selve opstartsdagen og nogle dage optil. Det gør vi for at sikre, at alt fysisk udstyr er koblet ordentlig til og for at være til stede, hvis dine kollegaer har spørgsmål eller brug for hjælp.


Det er ikke i alle tilfælde, at det er muligt, eller giver mening, at vi er til stede fysisk. Her sørger vi i stedet for at have den tætte dialog med kontaktperson og dine udenlandske kollegaer over telefon eller virtuelt - ligesom at brugerkursus i jeres nye teleløsning kan foregå over Teams.


Her kan vi have en tæt dialog og samtidig vise alle funktionerne ved en virtuel gennemgang af mobilapp, bordtelefon og softphone.


Har du spørgsmål?
Har du spørgsmål til jeres nye internationale teleløsning, eller skal du blot have koblet et enkelt udenlands nummer på jeres løsning? Så kontakt os i dag for en snak om dine muligheder. Vi er en uafhængig forhandler og kan derfor tilbyde dig forskellige teleløsninger, fra forskellige leverandører, alt efter hvad dit behov er.


 


 


 


 

Global teleløsning - Kvadrat

Global teleløsning - Kvadrat

Kvadrat er en global textil-virksomhed med hovedkontor i Ebeltoft, som producerer lækre tekstiler til alverdens formål - bl.a. til indretning af operahuse, museer, hoteller og hovedkvarterer rundt omkring i hele verden.

Kvadrat ønskede at samle store dele af virksomheden i én teleløsning, som fungerer ens for alle medarbejdere, uanset om det er afdelingen i USA, Madrid eller Ebeltoft.


Hurtig opstart


Over en periode på to måneder fik vi opstartet Kvadrats medarbejdere i de udvalgte afdelinger rundt omkring i verden, så de nu kan kommunikere med kunder og kollegaer i én samlet teleløsning.


Amsterdam l Madrid l Antwerp l Nürnberg


I foråret 2019 var vi bla. i Amsterdam, Madrid, Antwerp og Nürnberg for at starte nogle af de enkelte afdelinger op. Andre afdelinger hjalp vi i gang via fjerninstallation.


"Produktet var spot on og servicen var, og er stadig, helt i top."


Morten Brøgger, Head of IT operations hos Kvadrat, udtaler:


"Vi blev tvunget til at skifte til en meget dyrere og mere kompliceret teleløsning hos vores daværende teleudbyder. Men det besluttede vi os for at finde en bedre løsning på!

Vi søgte herefter markedet igennem efter en teleudbyder, som var stærk nok til at kunne levere en helt ny global teleløsning på knapt 2 måneder.

Allerede efter det første møde var det tydeligt at C-SOLUTION var der, hvor Kvadrat ville være i det bedste hænder. Produktet var spot on og servicen var, og er stadig, helt i top."


Kontakt

luk C-solution form
Spørgsmål?

Skriv direkte til os, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Du er også velkommen til at kontakte os på 76 500 600.