Speaks

Byd dine kunder velkommen

Bydes kunden velkommen af en veltilrettelagt og professionel speak, som guider vedkommende igennem et overskueligt køsystem, er sandsynligheden langt højere for at kunden bliver hængende. Ventetiden i telefonkøen kan udnyttes fornuftigt med speaks, der informerer om åbningstider, helligdage, særlige services eller aktuelle kampagnetilbud.

Professionelle speaks

Indtal dine egne speaks

Hvad dine kunder bliver mødt af, når de ringer til dig, eller din virksomged, kan være afgørende for det indtryk, de får af din virksomhed. Et ordentlig velkomst-speak og telefonsvarer giver din kunde et rigtigt godt førstehåndsindtryk. Det er derfor også værd at bruge lidt tid på.

Hvis du vælger selv at indtale dine speaks, så får du her et par gode tips:
Mini-manuskript: Sørg for at lave et mini-manuskript fra start, så du ved hvad du skal sige – og i hvilken rækkefølge.
Stilhed: Sæt dig et sted hvor der er helt stille og uden baggrundsstøj. Mikrofonen på din egen telefon er oftest i fin kvalitet til at lave indtalingen.
Lyt dit speak igennem: Nogle gange er det nødvendigt med et par forsøg for at ramme rigtigt. Øvelse gør mester.